2009年4月22日星期三

开心-ING

我又把我的部格落改头换面了些。。。为什么呢?理由很简单,因为我想要我的部格落朋友可以更清楚的看到我所拍的照片,不需要这么麻烦。。。因为有时候,照片太小张。。。真的会看不过瘾,呵呵。。。我够贴心吧!(呕)有些网友常问我怎么把部格落做到这样,其实我耶是一边学,一边做的。所谓不耻下问嘛~其实我以前有读过网页设计,多多少少都懂一些咯。恩,还有一件事我很开心-ing的说,就是在五月一日的劳动节,我会回我家乡噢!很开心耶,因为新年到现在都没回去了。。。这次回去,你们猜猜看,我会干吗?哈,还用说吗。。。当然是拍摄我的家乡咯。除了回家乡,我还要特地去槟城走走摄摄。。。期待的说~
Hie,Everybody!I had change my blog outlook,and why? A very simple reason,because i want my friends & readers can easily browse my photo that i had posted.Therefore,sometimes the original blogger images shown smaller even you put it a larger images. Well,there are some of my friends asking me how can i editing the blog outlook so well,actually i do learn from others from the internet also.Learn and do,that's my clue.And one thing,i felt so happy-ing,Guess WHY?Because i would like to back to my hometown on 1st May,2009. Yeah,i can go back to visit my parent as the same time,i can take a photo shot of my small living town. Oh ya,i also will go to visit PENANG as in snap shot too.....

没有评论:

发表评论