2009年4月19日星期日

BIG PROBLEM!!!大问题!!!

不好意思所有的读者!因为我的部格落出现问题,就是当你在看我的部格落的时候,它会突然"hang"在哪里。在这我想说声对不起。我会重新将我的部格落排版过,所以暂时不会更新我的部格落。谢谢大家的支持!My friends told me that my blog will laging when login to my blog. So i will figure out what is the happening...Im so sorry for all the inconvenience to all readers. I do construction it soon! After edit it i will re-post all my blog. So sorry ya!!! And thanks for your support!!!!

没有评论:

发表评论